Najczęściej zadawane pytania

 1. Jak długo mam czas na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia mają Państwo 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

2. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy zależy od wybranej metody, rozmiaru zamówienia oraz lokalizacji dostawy. Szczegółowe informacje można znaleźć na tej stronie: Koszt dostawy.

3. Jakie metody płatności są dostępne w sklepie?

W naszym sklepie oferujemy kilka metod płatności, aby zakupy były wygodne i bezpieczne. Dostępne opcje płatności można znaleźć na tej stronie: Sposoby płatności.

4. Czy na zakupy dostanę fakturę VAT?

Tak. Przy składaniu zamówienia oraz uzupełnianiu danych adresowych należy wybrać opcję "Firma", podać numer NIP oraz pozostałe wymagane dane do wysyłki. Do każdego zamówienia wystawiamy standardowo paragon fiskalny.

5. Gdzie mogę śledzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można śledzić w panelu klienta, gdzie na bieżąco aktualizowane są informacje o jego realizacji. Dodatkowo wszelkie zmiany statusu zamówienia są przekazywane drogą mailową.

6. Czy mogę zmienić dane adresowe po złożeniu zamówienia?

Tak, istnieje możliwość zmiany danych adresowych po złożeniu zamówienia, pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze zapakowane i zarejestrowane u kuriera. W tym celu najlepiej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie +48 791 339 256, aby jak najszybciej wprowadzić niezbędne zmiany.

7. Kiedy zaczyna się realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty (w przypadku przedpłaty) lub natychmiast po złożeniu zamówienia (przy płatnościach za pobraniem). Czas realizacji zależy od rodzaju zamówionych produktów oraz wybranej metody dostawy, a szczegółowe informacje o czasie realizacji znajdują się na karcie każdego produktu.

8. Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało zrealizowane tego samego dnia?

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14:00 są realizowane tego samego dnia. Wyjątek stanowią zamówienia wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, które realizowane są do godziny 12:00.

9. Czy muszę dodatkowo potwierdzać zamówienie opłacane przelewem tradycyjnym lub Przelewy24.pl?

Nie, wysłanie dodatkowego potwierdzenia zapłaty nie wpływa na czas realizacji zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostaje realizowane.

10. Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało spakowane, zamówienie można anulować poprzez kontakt mailowy z działem Obsługi Klienta: sklep@ettiene.pl.

11. Czy mogę dokupić produkty do już złożonego zamówienia i zapłacić tylko raz za wysyłkę?

Jeśli przesyłka nie została jeszcze spakowana, istnieje taka możliwość. Prosimy o złożenie kolejnego zamówienia na produkty, które chcieliby Państwo dokupić (na te same dane, najlepiej z tego samego konta) oraz prosimy o kontakt z nami drogą mailową sklep@ettiene.pl lub telefoniczną +48 791 339 256, abyśmy mogli połączyć oba zamówienia w jedno.

12. Czy mogę wymienić towar na inny rozmiar lub wariant?

Aby wymienić produkt na inny rozmiar lub wariant, należy najpierw dokonać zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie na odpowiedni rozmiar. Jest to jedyny sposób wymiany produktu. Prosimy pamiętać, że w przypadku produktów higienicznych obowiązują dodatkowe zasady, z którymi można się zapoznać pod tym linkiem.

13. Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Aby zwrócić towar, wystarczy wypełnić formularz zwrotu dostępny na naszej stronie i odesłać produkt w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu. Szczegóły dotyczące zwrotów znajdują się tutaj.

14. Jakie warunki musi spełniać produkt, aby kwalifikował się do zwrotu?

Aby produkt mógł zostać zwrócony, musi spełniać następujące warunki:

  • Nie może być używany.
  • Musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.

15. W jakim czasie realizowany jest zwrot płatności?

Zwrot płatności realizowany jest w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

16. Skąd wziąć numer konta bankowego do opłaty?

Numer konta bankowego znajduje się pod tym linkiem:

http://www.ettiene.pl/numer_konta_ettiene

17. Towar jest niezgodny z zamówieniem, co teraz?

Jeśli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy z działem Obsługi Klienta: sklep@ettiene.pl.


18. Gdzie należy odesłać produkt do zwrotu?

Towar należy odesłać na nasz adres magazynowy:

Tebea sp. z o.o.

Szczecińska 58c/3

76-200 Słupsk

Polska

Prosimy o dołączenie formularza zwrotu, aby przyspieszyć proces. 

19. Czy są możliwe wysyłki za granicę?

Tak, wysyłki za granice są możliwe. Jako sklep ciągle otwieramy się na nowe lokalizacje. Pełną listę lokalizacji, do których możemy dotrzeć i wysłać twoją paczkę szybko i bezpiecznie znajdziesz TUTAJ. Pod tym samym adresem znajdziesz również koszty wysyłek w zależności od kraju.

20. Czy dostanę paragon fiskalny?

Do każdego zamówienia zrealizowanego w naszym sklepie dołączamy potwierdzenie zakupu w formie paragonu fiskalnego.

21. Czy jest minimalna kwota, od której muszę złożyć zamówienie?

Tak, istnieje minimalna kwota zamówienia, która wynosi 50 złotych.

 22. Produkt wyświetla się na stronie, a nie mogę go dodać do koszyka. Dlaczego?

Jeśli produkt wyświetla się na stronie, ale nie można go dodać do koszyka, oznacza to, że dany produkt oraz jego warianty zostały już wyprzedane. Na karcie produktu znajduje się opcja "Powiadom o dostępności", którą należy kliknąć, aby otrzymać informacje o nadchodzących dostawach i ponownej dostępności produktu.

23. Nie mogę kupić produktu, który był w moim koszyku.

Jeśli nie możesz kupić produktu, który był w Twoim koszyku, oznacza to, że produkt został już zarezerwowany przez innych użytkowników. Produkty można dodać do koszyka tylko wtedy, gdy są dostępne w magazynie. Jeśli w tym samym czasie więcej osób próbuje zakupić dany produkt, niż jest dostępnych sztuk, rezerwacja przypadnie tym, którzy jako pierwsi złożą zamówienie.

24. Czy dodając produkt do koszyka, składam na niego rezerwację?

Nie. Rezerwację na produkt składa się dopiero w momencie złożenia zamówienia.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl