
1. Czy dodając produkt do koszyka składam na niego rezerwację?
Nie. Rezerwację na produkt składa się dopiero w momencie złożenia zamówienia.
2. Nie mogę kupić produktu, który był w moim koszyku.
Produkt do koszyka można dodać, gdy jest on niezarezerwowany. Jeżeli w tym samym czasie zainteresowanych zakupem produktu jest więcej niż "wolnych" sztuk produktu, to rezerwacja na produkt przypadnie tym użytkownikom, którzy wcześniej złożą zamówienie.
3. Produkt wyświetla się na stronie, a nie można go dodać do koszyka. Dlaczego?
Produkt oraz jego warianty zostały już wyprzedane.
4. Ile czasu mam na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia mają 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
5. Skąd wziąć numer konta bankowego?
Numer konta bankowego znajduje się pod tym linkiem:
http://www.ettiene.pl/numer_konta_ettiene.html
6. Ile wynosi koszt dostawy?
Koszt dostawy jest zależny od wybranej opcji dostawy oraz wielkości zamówienia. Szczegóły można znaleźć na tej stronie:
http://www.ettiene.pl/koszt_dostawy_zakupow.html
7. Czy na zakupy dostanę fakturę VAT?
Tak, bez problemu. Przy składaniu zamówienia proszę dodać informację o wystawieniu faktury lub zaznaczyć konto "firma". Standardowo, do każdego zamówienia, dodajemy paragon.
8. Kiedy zaczyna się realizacja zamówienia?
Realizacja zamówienia (pakowanie/przygotowywanie do wysyłki) rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty (przy przedpłatach) lub w momencie otrzymania potwierdzenia (dla przesyłek za pobraniem). Czas potrzebny na realizacje może być różny, w zależności od zamówionego asortymentu - czas realizacji znajduje się na karcie każdego produktu.
9. Czy muszę dodatkowo potwierdzać zamówienie opłacane przelewem lub PayU?
Nie, wysłanie dodatkowego potwierdzenia zapłaty nie wpływa na czas realizacji zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostaje realizowane. Potwierdzeń wymagamy jedynie przy przesyłkach pobraniowych.
10. Jeżeli zostało już złożone zamówienie, to mogę jeszcze coś dokupić i zapłacić tylko raz za wysyłkę?
Jest taka możliwość, jeżeli przesyłka nie została jeszcze spakowana. Proszę złożyć kolejne zamówienie, z produktami, które chcą Państwo dokupić (na te same dane; najlepiej na tym samym koncie) oraz wysłać do nas e-maila abyśmy połączyli oba zamówienia w jedno.
11. Czy można dokonać wymiany towaru na mniejszy/większy?
Aby dokonać wymiany towaru na mniejszy/ większy rozmiar najlepiej dokonać zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie. Informacje dotyczące zwrotów są dostępne pod tym linkiem:
https://www.ettiene.pl/zir.html
W tym celu muszą być spełnione trzy warunki:
- towar nie może być używany,
- towar musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie,
- w chwili otrzymania przesyłki musimy posiadać na stanie produkty, na które chcą Państwo dokonać wymiany.
12. W jakim czasie realizowany jest zwrot płatności?
Zwrot płatności realizowany jest w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
13. Czy są możliwe wysyłki za granicę?
Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne. Wszystkie niezbędne informacje są dostępne tutaj:
https://www.ettiene.pl/koszt_dostawy_zakupow.html
14. Czy mogę anulować zamówienie?
Jeśli zamówienie nie zostało spakowane, zamówienie można anulować poprzez kontakt mailowy z działem Obsługi Klienta: sklep@ettiene.pl .
15. Towar jest niezgodny z zamówieniem, co teraz?
Jeśli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy z działem Obsługi Klienta: sklep@ettiene.pl .
