
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy (oprócz wyjątków podanych poniżej).
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Możesz skorzystać z naszego wzorca, wzorca zamieszczonego w ustawie lub innego wzorca wg uznania. Korzystając z naszego wzorca masz pewność, że są w nim podane wszystkie niezbędne informacje, co znacznie przyśpieszy proces.
Nasz wzorzec pisma odstąpienia od umowy
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres korespondencyjny, podany w Regulaminie lub naszym wzorcu odstąpienia od umowy , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego, zamieszczonego na naszym sklepie lub od razu drogą pocztową na adres korespondencyjny firmy, podany w Regulaminie.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
