Najczęściej zadawane pytania

1. Czy dodając produkt do koszyka składam na niego rezerwację?

Nie. Rezerwację na produkt składa się dopiero w momencie złożenia zamówienia.

2. Nie mogę kupić produktu, który był w moim koszyku.

Produkt do koszyka można dodać, gdy jest on niezarezerwowany. Jeżeli w tym samym czasie zainteresowanych zakupem produktu jest więcej niż "wolnych" sztuk produktu, to rezerwacja na produkt przypadnie tym użytkownikom, którzy wcześniej złożą zamówienie.

3. Produkt wyświetla się na stronie, a nie można go dodać do koszyka. Dlaczego?

Produkt oraz jego warianty zostały już wyprzedane. Na karcie takiego produktu, znajduje się przycisk "Powiadom o dostępności". Kliknij aby uzyskać więcej informacji o przyszłych dostawach.

4. Ile czasu mam na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia mają Państwo 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

5. Skąd wziąć numer konta bankowego?

Numer konta bankowego znajduje się pod tym linkiem:

http://www.ettiene.pl/numer_konta_ettiene.html

6. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy jest zależny od wybranej opcji dostawy oraz wielkości zamówienia. Szczegóły można znaleźć na tej stronie:

http://www.ettiene.pl/koszt_dostawy_zakupow.html

7. Czy na zakupy dostanę fakturę VAT?

Tak, bez problemu. Przy składaniu zamówienia proszę dodać informację o wystawieniu faktury lub zaznaczyć konto "firma". Standardowo, do każdego zamówienia, dodajemy paragon.

8. Kiedy zaczyna się realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia (pakowanie/przygotowywanie do wysyłki) rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty (przy przedpłatach) lub odrazu po złożeniu zamówienia (przy pobraniach). Czas potrzebny na realizacje może być różny, w zależności od zamówionego asortymentu oraz sposobu dostawy - czas realizacji znajduje się na karcie każdego produktu. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia. Wyjątkiem mogą być zamówienia z dostawą za pośrednictwem Poczty Polskiej. Takie zamówienia realizowane będą do maksymalnie godz. 12:00.

9. Czy muszę dodatkowo potwierdzać zamówienie opłacane przelewem tradycyjnym lub Przelewy24.pl?

Nie, wysłanie dodatkowego potwierdzenia zapłaty nie wpływa na czas realizacji zamówienia. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostaje realizowane.

10. Jeżeli zostało już złożone zamówienie, to mogę jeszcze coś dokupić i zapłacić tylko raz za wysyłkę?

Jest taka możliwość, jeżeli przesyłka nie została jeszcze spakowana. Proszę złożyć kolejne zamówienie, z produktami, które chcą Państwo dokupić (na te same dane; najlepiej na tym samym koncie) oraz wysłać do nas e-maila lub skontaktować telefonicznie abyśmy połączyli oba zamówienia w jedno.

11. Czy można dokonać wymiany towaru na mniejszy/większy?

Aby dokonać wymiany towaru na mniejszy/ większy rozmiar najlepiej dokonać zwrotu poprzez formularz dostępny TUTAJ.

Informacje dotyczące zwrotów są dostępne pod tym linkiem:
https://www.ettiene.pl/zir.html

Pamiętaj aby przed zwrotem upewnić się czy spełniasz trzy podstawowe warunki:

- towar nie może być używany,
- towar musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie,
- w chwili otrzymania przesyłki musimy posiadać na stanie produkty, na które chcą Państwo dokonać wymiany.

12. W jakim czasie realizowany jest zwrot płatności?

Zwrot płatności realizowany jest w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

13. Czy są możliwe wysyłki za granicę?

Tymczasowo zawiesiliśmy możliwość wysyłki za granicę. W szczególnych wypadkach jednak realizujemy taką usługę. Wszystkie niezbędne informacje są dostępne tutaj:
https://www.ettiene.pl/koszt_dostawy_zakupow.html

14. Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało spakowane, zamówienie można anulować poprzez kontakt mailowy z działem Obsługi Klienta: sklep@ettiene.pl.

15. Towar jest niezgodny z zamówieniem, co teraz?

Jeśli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy z działem Obsługi Klienta: sklep@ettiene.pl .

16. Jaki jest adres do nadania zwrotu/reklamacji?

Tebea sp.z.o.o.
Poznańska 98/99
76-200 Słupsk
Polska

Zachęcamy jednak do korzystania z przyjaznego formularza zwrotów, dzięki któremu nadasz paczkę szybko i wygodnie.

Formularz dostępny TUTAJ.

17. Czy dostanę od Państwa paragon fiskalny?

Tak - Sklep Ettiene.pl do każdego, realizowanego w naszym sklepie zamówienia, dodaje potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl